Livrarea produselor se efectueaza prin curieri rapid cu care NetworkStore are contract, toate produsele din stoc care sunt comandate ajung la destinatie in cel mult 48h lucratoare indiferent de locatie atata timp cat comenzile sunt plasate pana in ora 15, in caz ca o comanda este efectuata dupa aceasta ora , livrarea poate sa dureze pana la 72h cu mentiunea ca momentan efectuam livrari doar pe teritoriul Romania.

 

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 499 lei care contin produse vandute de NetworkStore, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de NetworkStore si un card cadou, valoarea totala rezultata fiind de minimum 499 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de NetworkStore din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 499 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.

 

Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de NetworkStore este 19.99 de lei , daca valoarea comenzii este mai mica de 499 lei, singurele exceptii fiind cazul in care produsele au o dimensiune voluminoasa , in acest caz ,in functie de dimensiunea produsului, costul transportului va fi afisat inainte de efectuarea comenzii pentru confirmare sau daca se afla in vigoare o promotie ce asigura transport gratuit caz in care taxa de livrare nu este perceputa, promotia poate sa fie la serviciul de Livrare prin Curier, Livrare EasyBox sau doar una dintre modalitatile de livrare, promotiile fiind afisate intotdeauna pe site-ul dar si in cadrul paginii de comanda unde costul transportului este afisat

Procesarea solicitarilor de Garantii si Retururi

Cum se poate procesa o solicitare de garantie ?

Orice client care a achizitionat unul sau mai multe produse de la NetworkStore care se afla in perioada de garantie (durata garantiei este afisata pe pagina fiecarui produs), dovada achizitiei fiind facuta cu factura si care inregistreaza solicitarea folosind formularul RMA ce poate fi accesat din contul de client , din meniul Footer(subsolul paginii) de pe site sau accesand urmatorul link Formular RMA

Cine poate beneficia de retur in 14 zile conform OUG 34/2014?

Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii. Aceste persoane trebuie sa respecte legislatia in vigoare privind dreptul la retragere. Cititi aici OUG 34/2014, articolul 9.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, exceptie facand garantiile, caz in care transportul poate fi decontat de catre Networkstore daca produsele se afla in garantie si se urmeaza indicatiile de transport din cadrul sectiunii RMA

Daca in cadrul unei solicitarii RMA pentru garantie nu se constata defectul semnalat, costul transportului dus dar si retur al produselor va fi suportat de catre client

Cine poate beneficia serviciul EXTRA RETUR in 30 zile?

Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, dar si toate persoanele juridice.

Magazinul nostru va ofera posibilitatea returnarii produselor achizitionate in termen de 30 de zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a produsului, in conditiile prezentate mai jos:

- Orice solicitare RMA(Garantie sau Retur) trebuie procesata prin intermediul formularului RMA care se acceseaza fie din contul clientului de pe site, fie prin intermediul meniului Footer(din subsolul paginii) sau accesand link-ul Formular RMA , orice colet trimis fara sa fie utilizat formularul RMA indiferent ca este garantie sau retur, va fi refuzat deoarece nu este posibila identificarea acestuia in sistemul nostru in timp util

- in primele 14 zile de la receptionarea produselor se poate solicita rambursarea contravalorii acestora;

- pe toata durata celor 30 de zile se poate solicita inlocuirea produselor;

- costul transportului este in sarcina clientului, avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original;

- produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

* Produsul trebuie sa fie receptionat in punctul de lucru SECURITYLAYER OPERATIONS DIVISION SRL de la adresa str.Plopilor, nr.4 , Plesoiu, Olt in maxim 30 zile calendaristice.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

• consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, etc);

• produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

• etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

• licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

• echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

• produse marca Apple (iPhone / iPad / iPod etc) al caror software a fost activat;

• echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;

• Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificari la sistemele de operare ce iar acestea nu se pot aduce la starea initiala (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului);

• Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2).

• Castile in ear nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă. Acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate.

• produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Foarte important:

SECURITYLAYER OPERATIONS DIVISION SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, desigilate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, aceste taxe pot avea o valoare intre 10 si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale al coletului si/sau produsului. Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

  • Iti recomandam sa introduci in colet o copie dupa factura.
  • Pentru siguranta produselor la transport si pentru a evita riscul de deteriorare, iti recomandam sa impachetezi produsul in mod corespunzator (de exemplu, poti trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ai primit). SECURITYLAYER OPERATIONS DIVISION SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
  • Consumatorul trebuie sa trimita produsul insotit de toate accesoriile primite in cutia coletului. Un produs nu poate fi returnat daca accesoriile lipsesc.
  • SECURITYLAYER OPERATIONS DIVISION SRL nu accepta retur produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului. Fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului.
  • Te rugam ca produsele pe care le returnezi sa fie resetate la valorile din fabrica, fara a fi securizate cu cont de utilizator si parola. In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul de nou.
  • Produsele se vor preda personal sau se vor expedia prin curier rapid catre: SECURITYLAYER OPERATIONS DIVISION in localitatea Plesoiu str.Biserici nr.19, Judetul Olt .

Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.

  • Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB sau carduri SD care insotesc produsele returnate.

Rambursarea sumei achitate:

Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 1 - 14 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar contul titularului de factura.

Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a).



Conform legislatiei in vigoare permitem returul produselor catre persoanele fizice in termen de 14 zile, costul transportului pentru retur este asigurat integral de catre beneficiar iar returul se va efectua la depozitul nostru din Oltenia, adresa str. Biserici nr.19, Plesoiu, Olt - coletul va contine factura de achizitie /datele de contact dar si produsul in starea de "nou" in care a fost livrata, in caz se constata ca produsul nu se afla in acea stare, se va aplica o taxa de readucere la nou conform termeni si conditii de pe site care va fi comunicata Beneficiarului